martes, 18 de mayo de 2010

El primer poema de Nauêk

No se si em llegiu o be si aquest es un bloc a on es reflexen els meus pensaments de forma publica però sols per els meus ulls. Sigui el que sigui , avui incorporo quelcom que em fa molta il·lusió, es tracta d'un poema, però no es un poema qualsevol, es un poema escrit per una nena de deu anys, es diu Nauêk i es la meva neta i a mes a mes, ha guanyat un premi en presentar-ho al concurs organitzat per l'Ajuntament del seu poble, diu aixis:

ELS COLORS

VERD

Verd intens com l´herba

i verd florit florat

verd arrencat d´un prat

i aquí tenim el verd amocinat.

BLAU

Blau tranquil com el mar

i blau intens com el cel

el blau és un color

tranquil per la densitat

dels arbres quan plou.

GROC

El groc brillant com el sol,

el sol brillant com una fulla

d´una planta recent

de sortir del sòl.

LILA

L ila intens com el raïm

que el treuen de la vinya contenta

amb els seus fillets

liles rodonets.


PREMI:St jordi 2.010

CATEGORIA:B

MODALITAT:Poesia

TITOL DE L´OBRA:Els colors

PSEUDÒNIM:Claudia